Operacja Nippkomi V
Krótki semi-milsim z wykorzystaniem replik ASG
Lokalizacja terenu: okolice wsi Mchy (gmina Książ Wlkp., woj. wielkopolskie)
Lokalizacja startu: dostępna w połowie stycznia
Teren: mapa terenu dostępna w połowie stycznia
Czas trwania rozgrywki: 22.01.2023, 0800 – 1400
Koszt: 200 zł / team, płatne przez dowódcę
Jako, że zespoły są 6-10 osobowe, to w zależności od liczebności teamu wychodzi 20-33 zł/osoba.
Harmonogram:
0725 – chronowanie i ważenie replik wsparcia
0800 – rozpoczęcie gry
1400 – koniec gry
Rozgrywka toczy się nieprzerwanie. Gracze jedzą, piją i dosypują magazynki kiedy chcą. Ze względu na wczesną porę prosimy o dokładne przeczytanie informacji oraz zadawanie pytań przed dniem gry. Nie przewiduje się startu rozgrywki później niż o 0700.
Zarys fabularny:
Ofensywa Borlandii na Jarostan trwa, linia frontu nie przesunęła się od ostatniego miesiąca o więcej niż kilometr. W jednym, nietkniętym wcześniej wojną obszarze zauważono niezidentyfikowaną aktywność. Odpowiednie siły zostały przerzucone w ten rejon.
Limity mocy replik:
– 3,4 J – snajperki, tylko bolt-action + obowiązkowa dodatkowa replika w limicie 1,9 J
– 2,8 J – DMR, tylko ogień pojedynczy + obowiązkowa dodatkowa replika w limicie 1,9 J
– 2,4 J – wsparcie
– 1,9 J – szturm
Maksymalnie 1 sztuka DMR lub snajperki na każde 3 osoby oddziału startowego (dla 10 osób 3 sztuki). Celem zwiększenia dynamiki.
Limity kulek w magazynkach:
– Wsparcie – 1000 kulek – jako replika wsparcia dopuszczona jest tylko taka, która waży min. 6kg razem z pełnym boxem. Zasada ta ma na celu realne zwiększenie siły ognia broni wsparcia dla każdego kto będzie gotów nosić równie ciężką replikę.
– Wszystko inne – 1,5x real – czyli półtorej pojemności magazynka palnego odpowiednika (np. AK -> 45 kulek). Magazynki typu hi-cap zakazane.
Limitu magazynków nie ma. Dosypywać można się w dowolnym miejscu i czasie o ile niedaleko nie trwa walka.
Obowiązek posiadania:
– czerwonej szmaty/kamizelki odblaskowej
– zegarka/telefonu do pomiaru czasu od momentu trafienia
– długopisu/ołówka.
Organizator zapewnia:
– organizację rozgrywki
– bandaże (dopuszczone też własne)
– karty ran
– mapy papierowe i elektroniczne